A 30-as és 40-es években az amerikai polgárt a változások sokszínű forgataga kápráztatta el, melynek során a mindennapi élet alapjaiban változott meg: megjelentek az első szupermarketek, a fekete-fehér fényképeket felváltották a színesek, olyan cégek neve kelt szárnyra, mint a Polaroid, egyre többen jártak autóval, és a földből kinövő épületek a legcsekélyebb mértékben sem hasonlítottak a mellettük lévőre. A világgazdasági válságból való kilábalás nyugodt, kiszámítható és boldog éveket hozott az amerikaik számára, amely olyannyira aranykornak volt tekinthető, hogy 1984-ben egy görög származású fiatalember úgy határozott, hogy ennek az időszaknak az érzelemvilágát fogja formába önteni egy új óramárka létrehozásával.
Bővebben »A múlt, a hagyományok és a család iránti tisztelet nagyszerű kifejezéseként a márka nevének azt a becenevet választották, amelyen az alapító és testvére nevezték édesapjukat. A Fossil órák ma a világ legnépszerűbb divattermékei, amelyek stílusos megjelenésüknek, sokszínűségüknek, és nem utolsó sorban, kedvező áruknak köszönhetően már három évtizede első számú kedvencei a fiataloknak. A Fossil egy pillanatra sem titkolja, hogy óráit nem egy egész életre szánja, hanem divatkiegészítőnek tekinti, amelyből újabb és újabb darabok beszerzésére sarkallja rajongóit.
A Fossil napjainkra már egy több milliárd dolláros forgalmat bonyolító hatalmas birodalommá nőtt, amely egyre terjeszkedik, újabb és újabb márkák felvásárlásával törve magának új utakat.
Folyamatos megújulási képességük és üzletpolitikájuk a divatórák világának megingathatatlan szereplőjévé avatta őket ? mindez nem a véletlen műve.
« Bezár